FANDOM

Flame Wingman
Flame Wingman.png
Kanji フレイム・ウィングマン
Rōmaji Fureimu Winguman
Wersja Japońska Flame Wingman
Wersja Angielska Welcome to Duel Academy
Numer odcinka 2
Data premiery w Japonii 13 Października, 2004
Data premiery w Anglii 11 Października, 2005
Muzyka
Japoński opening Jindou- "Kaisei Joshou Hallelujah"
Angielski opening "Get Your Game on!"
Japoński ending JAM Project- "Genkai Battle"
Obsada
Scenarzysta Junki Takegami
Reżyser Kyoung Soo Lee
Storyboard (rysownik) Hatsuki Tsuji
Reżyser animacji Kyoung Soo Lee
Chronologia
Poprzedni odcinek "Następca Yugiego"
Następny odcinek "Etoile Cyber"

Flame Wingman jest drugim odcinkiem anime Yu-Gi-Oh! GX.

Streszczenie Edytuj

Na początku odcinka pokazane jest przybycie uczniów, którzy przeszli przez testy wstępne, helikopterem, na wyspę położoną na Pacyfiku, gdzie znajduję się Duel Academia. Później uczniowie są powitani przez dyrektora szkoły i udają się do swoich dormitorium. Judai i Shou zostają wyznaczeni do Osiris Red, po dotarciu na miejsce okazuje się, że mają jeszcze jednego współlokatora Hayato Maeda. Na początku przestraszyli się, gdyż jego wygląd jest podobny do Koali. Hayato wyjaśnia im różnice pomiędzy dorminatoriami. Potem Judai wraz z Shou udają się na spacer i trafiają do sali pojedynkowej Obelisk Blue, gdzie spotykają Asuke Tenjouin i Jun'a Manjoume.

Następnie powracają na przyjęcie powitalne do swojego dormitorium. Jednak wszyscy są zawiedzeni jedzeniem jakie zostało dla nich przygotowane; zwyjątkiem Judai'a, któremu smakuje każde jedzenie. Po kolacji Judai dostaje wiadomość od Juna Manjoume, który wyzywa go na pojedynek o 12 w nocy na polu pojedynkowym. Judai przychodzi na ustalone miejsce o ustalonej godzinie i zaczyna prowadzić walkę z Jun'em. Na miejscu pojawia się także Asuka. Wraz z Shou obserwują pojedynek Judai'a, który wydaje się przegrywać. Jednak mimo wszystko Shou krzyczy dopingując Judai'a "dalej Starszy bracie". Asuka komentuje to mówiąc: " twój starszy brat ma silną wole walki ale jest nie ostrożny." Na to Shou wyjaśnia, to nie jest prawdziwy jego starszy brat, tylko jakby "duchowy" starszy brat. Gdy wydaje się, że Judai ma już przegrać wtedy pojawiają się nocni strażnicy pilnujący porządku, zatem pojedynek musiał być przerwany i Asuka pomaga uciec Judaiowi i Shou. Mimo tego, Judai jest nie zadowolony całą tą sytuacją. Asuka tłumaczy mu, że jakby ten pojedynek był kontynuowany Judai mógł by stracić swoją najlepszą karte wg reguł które obowiązywały podczas tego pojedynku. Jednak Yuki wyjaśnia, że nie przegrał by, pokazując karte " Powstanie z umarłych" i wyjaśniając dalszy przebieg zdarzeń. Asuka jest zaskoczona i wydaje się, że jest "zainteresowana" Judai'em jak sama to stwierdza na końcu słowami "On może być interesujący"..

Więcej z Fandomu

Losowa wiki